Informace a objednávky 211 222 929
obchod@devshop.cz | Poslat dotaz

Přihlášený uživatel: Nepřihlášen
Nákupní košík: 0,- Kč s DPH


obchodní podmínky reklamační podmínky platební karty nápověda kontakt
ÚvodníObchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchod je určen pouze pro registrované obchodní partnery společnosti HTK pro s.r.o.

I. Úvodní ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky se vztahují pouze na nákup software v internetovém obchodě devshop.cz (další aliasy dev-shop.sk, devshop.eu, dev-shop.com a dev-shop.cz) a nevztahují se na nákupy provedené prostřednictvím ostatních internetových obchodů provozovaných společností HTK Pro s.r.o.

II. Objednání zboží

  • Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné.
  • Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři jako adresa místa dodání zboží. V případě, že není tato adresa vyplněna je zboží dodáno na adresu sídla společnosti nebo bydliště kupujícího.
  • Vyplněním registračního formuláře, nebo závazné objednávky v rámci internetového obchodu, dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

III. Odstoupení od kupní smlouvy

  • Na produkty (software) nabízené v internetovém obchodě se nevztahuje ustanovení odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 o možnosti odstoupení od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží. Vrácení zboží je možné pouze u produktů s fyzickou distribucí.
  • Do 14 dní od objednání lze vrátit výhradně neregistrované, nerozbalené a jinak nepoškozené produkty, které nebyly výrobcem distribuovány pro konkrétního zákazníka. Software registrovaný nebo upravený pro konkrétního koncového zákazníka nebo objednaný na základě dodaných registračních údajů (upgrade nebo update produktu) nelze vrátit.
  • Software distribuovaný elektronicky nelze vrátit.
  • Záruka se vztahuje pouze na poškození instalačních médií nebo poškozené balení produktu. Poškozené balení produktu je třeba reklamovat u přepravce a doložit při reklamaci potvrzený protokol přepravce.

IV. Práva a povinnosti prodávajícího

  • Prodávající má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu kupujícího.
  • Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
  • Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník požádá.
  • Prodávající má právo zrušit objednávku, je-li dodávka objednaného zboží nemožná. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem, eBanka apod.) vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 7 dnů od zjištění uvedené skutečnosti.

V. Práva a povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen uvést na objednávce správné a pravdivé údaje.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit cenu uvedenou na objednávce. S celkovou cenou objednávky je kupující seznámen ještě před jejím potvrzením.
  • Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to. Prodávající se tímto zavazuje vymazat veškeré údaje o kupujícím z databáze. Toto ustanovení se netýká údajů, které jsou nutné zajištění průkaznosti účetních dokladů.

VI. Závěrečná ustanovení

  • Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Jde o nesmírně důležité opatření, které elektronickou tržbu uhrazenou platební kartou eviduje teprve na pátem místě (už eviduje banka vydavatele, naše banka, karetní společnost a platební brána), předejde se tak daňovým únikům a postaví se tak nové nemocnice, školy, domovy pro seniory a zbyde i na řepku a nějaké to hnízdo.