Informace a objednávky 211 222 929
obchod@devshop.cz | Poslat dotaz

Přihlášený uživatel: Nepřihlášen
Nákupní košík: 0,- Kč s DPH


obchodní podmínky reklamační podmínky platební karty nápověda kontakt
ÚvodníReklamační podmínky

Reklamační podmínky

Záruka se vztahuje výhradně na zboží (software) s fyzickou distribucí a je možné reklamovat poškození instalačních médiíí nebo ostatních součástí balení (např. příručky). Pokud chcete předejít problémům s instalací nebo funkcemi software důrazně doporučujeme využít testovacích, demo a trial verzí software, pokud není tato verze k dispozici ověřujte zda splňujete systémové požadavky software uvedené výrobcem. Pokud nenajdete požadované informace na našem webu nebo webu výrobce kontaktujte nás, pokusíme se informace k produktu pro vás doplnit a ověřit.

Reklamovat nelze:
  • Software s elektronickým doručením.
  • Nevhodnost zakoupeného software pro vaše účely.
  • Produkty poškozené neodborným používáním, mechanickým poškozením nebo živelnou pohromou.
  • Rozbalené nebo poškozené produkty, kde je poškození zásilky zjevné při doručení zásilky - pokud obdržíte poškozenou zásilku musíte tuto skutečnost reklamovat ihned u přepravce nebo odmítnout její převzetí, po dohodě Vám pak zašleme nové zboží.

Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy
Odstoupení od smlouvy se řídí zákonem č. 367/2000 Sb. Zákazník má v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí software za splnění následujících podmínek:
  • Jedná se o zboží s fyzickou distribucí.
  • Zboží musí být nerozbalené, nesmí být nijak poškozen originální obal, nesmí být rozbalena instalační média.
  • Nesmí se jednat o zboží, které bylo před odesláním registrováno u výrobce pro konkrétního zákazníka.
  • Nesmí se jednat o speciální objednávku nestandardního software na základě výslovného přání zákazníka.

Postup při reklamaci nebo vrácení zboží
Reklamované nebo vrácené zboží musí být zasláno na naši adresu společně s kopií daňového dokladu. Adresa pro doručení je následující:

HTK Pro s.r.o.
reklamace
Kutnohorská 55
Praha 10
10900

Prodávající zašle kupujícímu po obdržení reklamovaného zboží dobropis. Po potvrzení vystaveného dobropisu prodávající vrátí kupujícímu uhrazenou částku převodem na jeho účet, případně hotově v provozovně prodávajícího.
Neoprávněná reklamace.
Při neoprávněné reklamaci může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů.