Reklamovat nelze:
- Software s elektronickým doručením.
- Nevhodnost zakoupeného software pro vaše účely.
- Produkty poškozené neodborným používáním, mechanickým poškozením nebo živelnou pohromou.
- Rozbalené nebo poškozené produkty, kde je poškození zásilky zjevné při doručení zásilky - pokud obdržíte poškozenou zásilku musíte tuto skutečnost reklamovat ihned u přepravce nebo odmítnout její převzetí, po dohodě Vám pak zašleme nové zboží.
Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy
Odstoupení od smlouvy se řídí zákonem č. 367/2000 Sb. Zákazník má v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí software za splnění následujících podmínek:
- Jedná se o zboží s fyzickou distribucí.
- Zboží musí být nerozbalené, nesmí být nijak poškozen originální obal, nesmí být rozbalena instalační média.
- Nesmí se jednat o zboží, které bylo před odesláním registrováno u výrobce pro konkrétního zákazníka.
- Nesmí se jednat o speciální objednávku nestandardního software na základě výslovného přání zákazníka.
Postup při reklamaci nebo vrácení zboží
Reklamované nebo vrácené zboží musí být zasláno na naši adresu společně s kopií daňového dokladu. Adresa pro doručení je následující:
HTK Pro s.r.o.
reklamace
Kutnohorská 55
Praha 10
10900
Prodávající zašle kupujícímu po obdržení reklamovaného zboží dobropis. Po potvrzení vystaveného dobropisu prodávající vrátí kupujícímu uhrazenou částku převodem na jeho účet, případně hotově v provozovně prodávajícího.
Neoprávněná reklamace.
Při neoprávněné reklamaci může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů.